2014. február 3., hétfő

Feldúltak

Bé vett egy új polcos szekrényt, és tegnap egész este amiatt rendezkedett – konkrétan feldúlta az egész szobát. Ezzel a húzásával tizedére csökkentette az életterem, de megnyugtatott, hogy nem tart sokáig, sőt a végén sokkal több helyem lesz. Mondtam neki, hogy ajánlom is, mert igénylem a teret, így ha úgy gondolom, nincs számomra elég, úgyis őt fogom kiküldeni, hogy ne szívja el előlem a levegőt. Azt is említettem neki – nem mellesleg – hogy remélem, a következő beruházása mostmár a cicaházam lesz, amire hónapok óta várok. Azt válaszolta, hogy gondolt rá, hogy megkaphatom, de mivel voltam olyan zseniális, hogy kitörtem a saját fogam, a kastélyom árát valószínűleg a doktor bácsinak fogjuk odaadni. Közöltem vele, hogy ezt sürgősen gondolja át, és vagy legyen milliomos azonnali jelleggel vagy ne egyen egy hétig, de a rezidenciám létszükséglet, úgyhogy követelem, hogy mihamarabb szerezze be. Mivel értelmes választ nem kaptam, kénytelen leszek akcióba lendülni és mindig oda feküdni, ahová éppen ő szeretne leülni – így előbb-utóbb rá fog jönni, hogy jobban jár, ha meghajol mindenható akaratom előtt és biztosít nekem egy saját helyet. Amúgy is mindig beleszól abba, hogy hol pihenek. Valamelyik nap például azért cirkuszolt velem, mert én úgy gondoltam, hogy a napi meditációmat a macskafüves cserepemben végzem, és szerinte én ezzel tökreteszem a művét. Mondtam neki, hogy két hónap alatt két cserép füvet rohasztott ki, így fölöslegesen keni rám a dolgot, mert harmadjára is ő lesz az, aki végez majd a szerencsétlen növénnyel.

Egyébként Bé az utóbbi időben napi szinten sokkol valamivel. A már említett térlopásán kívül például pénteken olyan gaztettet követett el ellenem, hogy idegeneket engedett megint a házba a megkérdezésem nélkül. Valami Kréta volt itt, meg egy fiú, akit valamiért Carminának hívtak, és olyan pofátlanok voltak, hogy amint megjelentem előttük, azonnal az ölükbe kaptak és elkezdtek simogatni és gyomrozni. Ez eleinte nem tetszett egyáltalán, de rekordidő alatt fedezték fel a bennem rejlő varázslatosságot és a bundám mennyei puhaságát, aminek hangot is adtak, ezért rövidesen úgy döntöttem, hogy hagyom magam. Főleg, miután megtudtam, hogy Krétától ajándékot is kaptam. Akkor még örültem a cicakefének (merthogy azt kaptam), de most már elég vegyesek az érzelmeim, mert azóta Bé új hobbija az, hogy fésülgetés címszó alatt folyamatosan betör a privát szférámba és zaklat – mondván, hogy ettől leszek szép. De én már alapból az vagyok, úgyhogy ez teljesen szükségtelen. Ennek ellenére néha hagyom neki, hogy örüljön, máskor pedig – azért, hogy tudja, én vagyok az, akinek mindent lehet és nem ő – egyszerűen nem engedem neki, hogy hozzámérjen azzal a vacakkal. Ezt egyébként közöltem is vele, de csökött értelmével kizárólag a „vacak” szót hallotta meg és azt mondta, hogy ajándékra nem használunk ilyen szavakat, mert ha ilyen szemtelen leszek, akkor a kutya nem fog idejönni, nemhogy még hozzanak nekem bármit is. Erre azt válaszoltam Bének, hogy a kutya ne is jöjjön.


Most viszont megyek, lepihenek (természetesen a cserépben), mert még mindig nem sikerült kipihennem a Pici ember tegnapi látogatását. Remélem, mire felkelek, Bé eltünteti innen ezt a káoszt, és láthatom végre az ígért nagyobb teret, amit majd szobában körbefutkosással és szekrény tetejére ugrálással fogok ünnepelni.

Lola

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése