2014. január 28., kedd

Prológus

Üdvözöllek a Blogomban!

A nevem Lola, fajtám szerint cica vagyok. Egy Bé nevezetű emberrel lakom együtt pillanatnyilag, bár ha így viselkedik, lehet, hogy ez nem marad így sokáig. Mivel azonban egészen megkedveltem az együtt töltött idő alatt, úgy döntöttem, hogy ahelyett, hogy útjára ereszteném, előbb inkább megpróbálom megnevelni. Az erre irányuló törekvéseim valószínűleg minden bejegyzésemben fellelhetők lesznek majd, így az embernevelés témában folyamatosan elhintek néhány apró, ám annál fontosabb infót.

Persze Bé nem adja könnyen magát, így akadnak még súrlódások. Például azért is erősen kellett győzködnöm, hogy ez a blog egyáltalán megszülessen. Feltételül szabta, hogy készítsek el először pár írást, és ha jónak tűnnek, akkor kaphatok saját felületet lehengerlő személyiségem megnyilatkoztatására. Az első néhány bejegyzés tehát előre írott anyag lesz, de onnantól "élesben" fog menni a dolog.

Mit várhatsz tőlem? Azon kívül, hogy nyilvánosságra hozom tökéletességem, és engedem, hogy csodálj, a bejegyzéseimbe a humort és a társadalomkritikát is egyaránt belecsempészem. Néha talán azt is megengedem majd, hogy Bé írjon helyettem, de ez még egyáltalán nem biztos. Attól függ, mennyit fejlődik és mennyire képes elsajátítani az engem ajnározó irományok elkészítését.

Tehát akkor jöjjön az első (előre elkészült) bejegyzésem, és remélem, hogy ez és a későbbiek is sok vidám percet okoznak majd neked, egyben - idővel - el is gondolkodtatnak.

Jó mulatást! :)

Lola (és Bé)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése