2014. január 29., szerda

Odavagyok magamért

Szia!

Ismét egy előre elkészült írás következik, ez a magyarázata annak, hogy miért említődik benne az, hogy szeretnék egy blogot, de Bé nem hajlandó nekem megcsinálni. Nos, a blog ugye itt van, így kicsit zavaró lehet, hogy a bejegyzés másról szól, ettől függetlenül feltöltöm, mivel ez az írás is zseniális elmém szüleménye, ezért minden szava kincs. Másrészt pedig újabb adalékok találhatók benne arról, hogyan is kell(ene) egy embernek a macskájához (parancsolójához!) hozzáállnia. Na meg, persze, sok-sok új infó található benne a legfontosabbról: RÓLAM! Íme tehát a mű:

Elküldtem a bemutatkozásom Bé néhány barátjának, akik meglehetősen jól fogadták és tanácsolták, hogy legyen saját blogom. Mondjuk ezen egyáltalán nincs mit csodálkozni, hiszen varázslatos személyiségem lengi körül az egész írást. Természetes volt tehát, hogy ez lesz a reakció. Azon viszont meglepődtem, hogy amikor szóltam Bének, hogy azonnal csináljon nekem blogot, ő visszautasított. Annyit azért már tanult, hogy tudja, nem okos dolog ellentmondania nekem, úgyhogy tényleg nem is értem. Valamit ki fogok találni, hogyan adjam a tudtára, hogy ki a főnök (még mindig abba az álomba ringatja magát, hogy ő). Valószínűleg lesz*rom a szőnyeget, de az is lehet, hogy valami kifinomultabb módszert választok. Például mászkálok a fején hajnalban, hogy keljen fel.

Ezt egyébként gyakran csinálom, pusztán segítő szándékból, mert ő hisztizik minden egyes nap, hogy már megint elaludt, pedig ő korán akart kelni. Alapból szinte reggel fekszik le, szóval megint nem értem, hogy mit akar. Mondtam neki, hogy ilyen alapon akkor ne is aludjon, hanem az alvásra pazarolt idő helyett inkább cirógasson és simogasson és mondja el, mennyire gyönyörű vagyok és mennyire szeret. Természetesen én ezt nem hallanám, mert aludnék közben, de a tudat elég lenne. Azt mondta erre, hogy összekeverem valakivel. Ugyan, kivel keverném? Sőt, egyértelműnek kellene lennie a dolognak!

Az embereknek, úgy láttam, szokása, hogy az élet értelmét keresik. Nem csak úgy általánosságban értve, hanem saját magukról is próbálják megfejteni, hogy mire hivatottak, mi az életcéljuk. Nos, ezt az értelmet/célt Bé is kereste, de – mint sokan – ő sem találta. Ezen megint nem kell meglepődni, az élete értelme az ugyanis, hogy engem kényeztessen és rólam gondoskodjon, de mivel csak nemrég születtem, eddig ezt nem is tudhatta. Szóval talán megbocsáthatok neki azért, amiért úgy találtam rá, hogy még nem volt felkészült a teljesen jogos és egyértelmű igényeim és szükségleteim szó nélkül történő kielégítésére. Azt viszont nehezebb lenyelnem, hogy most meg nem látja a fától az erdőt, ahogy az emberek mondani szokták, de majd én az értékes mindennapi tevékenységemmel, egyáltalán a puszta létezésemmel szemüvegül szolgálok neki, hogy jobban lásson, és vegye észre a nyilvánvalót.

Visszatérve a saját blog ötletére: azt mondta Bé, hogy írjak meg néhány bejegyzést, és ha remekelek, akkor esetleg elgondolkodik rajta. E-S-E-T-L-E-G… Cöhhh… Mondtam neki, hogy E-S-E-T-L-E-G hajlandó leszek a továbbiakban is az alomtálcába végezni a dolgom, abban az esetben, ha csinál nekem blogot. Láttam az arcán, hogy ez kissé érzékenyen érintette, már szinte sajnáltam. Egy kisebb vitává fajult a dolog végül, amit most nem részleteznék – maradjunk annyiban, hogy még sok munkám lesz a kisasszonnyal, mire akaratom materiális síkra való kivetülését láthatom majd benne. A baj ezzel csak az, hogy az időt, amit az emberem betanítására vagyok kénytelen fordítani, a tükör előtt való ücsörögésből veszem el, amikor is gyönyörködöm önnön tökéletességemben. Nem mintha tükör nélkül nem tudnám, hogy az vagyok, de a látványom egyszerűen mennyei manna a szemnek és a léleknek.
Szóval a bloggal az lesz, hogy amíg nem lesz, erélyesebben végzem ember-fegyelmező tevékenységem, és amikor Bé meghajol majd akaratom előtt, akkor mindent szépen fel fog pakolni sorba az internetre! Még ilyen feltételezést, hogy nem fogok remekelni íróként is… Néha úgy érzem, reménytelen a lány…

De ha már rólam szól a világon minden, akkor megemlíteném azt is, hogy tökéletességem első látásra megmutatkozó bizonyítéka a bundám, amit már az előző írásomban említettem. Bé nem értékelte eléggé, viszont pár hete valami hangoskodós napon itt volt két másik ember, akik Bé barátnőinek mondták magukat, és ők szerintem megváltoztatták az emberemnek a bundámra vonatkozó nézeteit is. Azóta ugyanis még többet simogat, és mindig elmondja, milyen selymes és szép vagyok. Mondtam neki néhányszor, hogy ennek a törődésnek az első perctől természetesnek kellett volna lennie, de ő nem is figyelt rám. Ezt mondjuk nem tudom, megint hogy merte megtenni – mondom, hogy még sok melóm lesz vele. Visszatérve a másik két emberre: volt valami Csí, meg a Fifi. Nem tudom, hogy miért Fifi, megszagoltam: nem volt kutya. Viszont nagyon sokat játszottunk együtt. Ő legalább okos volt, mert tudta, hogy bajban vannak azért, mert úgy léptek be a birodalmamba, hogy nem adtam nekik erre engedélyt – éppen ezért ki kell engesztelniük. Bé megengedte nekik mondjuk, hogy bejöjjenek, de pont ő az, akinek nincs a kérdésben döntéshozatali joga. Szóval a Fifivel sokat játszottam (ő úgy gondolta, hogy ő játszik velem, de ez nem volt igaz természetesen), és Csí is megsimogatott jópárszor. Ő mondta ki először, hogy olyan selymes és gyönyörű a bundám, hogy akár plüsscica is lehetnék. Miután másnap elmentek, mondtam Bének, hogy neki ezt már az első percben fel kellett volna fedeznie, és hálából azért, amiért láthatja a tökéletességem, és annak a fényében sütkérezhet néha ő is, királylányként kellene bánnia velem. De minimum a bocsánatomért kellene esedeznie azért, amiért a hangoskodós estén ő, Fifi és Csí is elmentek valahová, engem pedig nem vittek magukkal. Csak másnap reggel jöttek vissza, de nem hiszem, hogy realizálták, hogy ezzel értékes órákat vesztettek, amiket a csodálatommal is eltölthettek volna. Egyébként az éjszaka folyamán többször is megfordult a fejemben, hogy rápisilek a cuccaikra, de aztán mindig meggondoltam magam, mert az jutott eszembe, hogy lehet, még visszajönnek máskor is, és akkor hálából a kegyelmemért, meg úgy általában a hódolatuk jeleként hoznak majd nekem tasakost.


A kajáról jut eszembe: megyek, szólok Bének, hogy most már felszolgálhatja a tízórai és ebéd közötti fogást, mert megéheztem. Úgyhogy most neked be kell érned ennyivel. De a következő jelentkezésemig rajzolhatsz rólam esetleg egy portrét, hogy hasznosan töltsd el az idődet. 

Lola

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése